Toyota Yaris GR Intercooler do88
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Toyota Yaris GR Intercooler do88

Intercooler do88 zaprojektowany do łatwego montażu w Twojej Toyocie Yaris GR!

5 169,00 zł Brutto/szt.

4 202,44 zł Netto

Realizacja 2 dni
check Produkt dostępny na zamówienie

Raty 0% od Payu

Zalety z intercoolerem do88 performance:
- Większa objętość rdzenia: 13 971 cm3 vs 7 320 cm3, 91% większa!
- Większa aktywna powierzchnia chłodząca , 2451 cm2 vs 913 cm2, 168 % większa!
- Większe przyłącza wlotowe/wylotowe: 63mm (2 ½") vs 45mm (1 ¾"), 95% większa powierzchnia!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175bar/2,54psi: 300 CFM (226 CFM), 33% więcej!
- Szczytowy przyrost mocy 26 whp razem z wlotem turbo do88! Zmierzone na samochodzie z turbo TTE400, ECU Syvecs itp.
- Niższa temperatura powietrza po intercoolerze w tych samych warunkach: 25°C (50°C), 25°C niższa!

Pasuje do:
Toyota Yaris GR
Lata modelowe: 2020-.

Ten intercooler został skonstruowany tak, aby zapewnić najlepszą wydajność chłodzenia w trudnych warunkach. Podczas rozwoju tego intercoolera, byliśmy zdeterminowani, aby zwiększyć przedni obszar chłodzenia rdzenia. Większa przednia powierzchnia chłodząca znacznie poprawia chłodzenie w całym zakresie prędkości wraz z prawidłowo zaprojektowanym rdzeniem i zbiornikami końcowymi. Niski / gruby intercooler, który jest znacznie łatwiejszą konstrukcją aftermarketową dla tego samochodu, będzie zazwyczaj oferował lepsze chłodzenie tylko przy wysokich prędkościach (wysoka prędkość powietrza jest wymagana, aby móc przepchnąć powietrze chłodzące przez gruby rdzeń). Widzieliśmy nasz sposób jako dany wybór dla tego samochodu, ponieważ będzie on również używany na technicznych torach wyścigowych z niższą średnią prędkością.

Aby zwiększyć powierzchnię chłodzącą intercoolera z przodu, belka zderzaka musi być przesunięta do przodu, w przeciwnym razie intercooler nie zmieści się za nią. Dlatego zaprojektowaliśmy dwa specjalne dystanse, które przesuwają belkę zderzaka do przodu, te dystanse stały się również optymalnym miejscem do wykorzystania jako punkty mocowania naszego intercoolera.

To co wiele osób niestety pomija przy projektowaniu nowego intercoolera to konieczność wykonania prowadnic powietrza z otoczenia. Przepusty powietrza wokół intercoolera nie powinny być otwarte, ponieważ duża część powietrza chłodzącego prześlizgnie się przez nie, zamiast przejść przez rdzeń. W zestawie znajdują się dwie prowadnice powietrza, które zamykają te przejścia powietrza.

Aby poprawić przepływ powietrza doładowującego (zmniejszyć spadek ciśnienia) zwiększyliśmy rozmiar połączeń wlotu/wylotu naszego intercoolera z 45mm (1 ¾") do 63mm (2 ½"), ponieważ oryginalne połączenia są bardzo restrykcyjne. Aby nasz intercooler pasował razem z oryginalnymi rurami intercoolera, dołączamy dwa specjalnie zaprojektowane węże silikonowe.

91% zwiększona objętość rdzenia i 168% większa powierzchnia czołowa to osiągnięcie, z którego jesteśmy dumni (Tube&Fin Core 57mm grubości). Jest to niezwykła różnica. Wyczuwalna, mówiąc wprost. Silnik ciągnie lepiej w całym zakresie obrotów i wytrzymuje wielokrotną pracę na pełnym gazie bez wytwarzania ciepła. Pogląd, że intercooler jest czymś, co można zmodernizować dopiero po gruntownym tuningu silnika jest fałszywy, ale szeroko rozpowszechniony wśród klientów i ludzi motoryzacji. Podczas gorących szwedzkich letnich dni, przy wielokrotnym przeciąganiu, inspirującej jeździe lub nawet przy zwykłej jeździe w gorącym klimacie, nie potrzeba wiele wysiłku ze strony silnika, aby wytworzyć niebezpiecznie wysokie temperatury wlotu - nawet w standardowym, nie tuningowanym samochodzie. Wydajność chłodzenia z OEM-intercooler jest w wielu przypadkach gorsza, co wpływa na odbiór mocy użytkowej. Ciepło musi zostać wyeliminowane, w przeciwnym razie obiecana moc zostanie zmniejszona, gdy zaczniesz dodawać gazu. Z naszym intercoolerem możesz być pewien, że moc jest zawsze na miejscu.

Niektóre z oryginalnych plastikowych prowadnic powietrza muszą zostać przycięte (patrz instrukcja montażu), aby umożliwić montaż naszego intercoolera, który jest znacznie większy. Styropian, który siedzi na belce zderzaka jest usuwany podczas montażu. Styropian nie pasuje po przesunięciu belki zderzaka do przodu.

Produkt dostarczany jest ze wszystkim co niezbędne do łatwego montażu. W zestawie są oczywiście śruby, podkładki i instrukcja montażu.

Zadbaj o swój silnik. Wybierz do88.

OEM-referencje:
17940-18010

do88
ICM-390-S