
Nowy
Zawieszenie gwintowane Street - MTSGWVW50
3 - Przednia i tylna oś z regulacją wysokości (nagwintowane kolumny amortyzatorów przednich, na osi tylnej regulacja wysokości na sprężynach + amortyzatory)., 21 - W przypadku seryjnego zawieszenia sportowego wartość obniżenia podawana w niniejszym katalogu zmniejsza się o wartość seryjnego obniżenia., 24 - Podczas montażu zawieszenia należy skontrolować odległość felgi/opony od kolumny amortyzatora. Minimalny dozwolony odstęp to 5mm (0,2 inch). W innym przypadku, zastosować certyfikowane dystanse., 35 - Regulacja na tylnej osi montowana u góry., 39 - Montaż jest także możliwy w przypadku pojazdów z elektroniczną regulacją siły tłumienia amortyzatorów. Układ elektroniczny musi zostać w tym wypadku dezaktywowany., 53 - Dedykowane wyłącznie do pojazdów z belką skrętną., 73 - Dla łatwiejszej
MTSGWVW50
- Model
- A3 (8V)
A3 Limousine (8V)
A3 Limousine (8Y)
A3 Sportback (8V)
A3 Sportback (8Y)
A3 kabriolet (8V)
GOLF VII (5G1)
GOLF VIII (CD1)
GOLF VIII Variant (CG5)
GOLF VII Variant (BA5)
LEON (5F)
LEON (KL)
LEON SC (5F)
LEON ST (5F)
LEON Sportstourer (KL)
OCTAVIA III (5E)
OCTAVIA III Combi (5E)
OCTAVIA IV (NX)
OCTAVIA IV Combi (NX) - Producent pojazdu
- Audi
Seat
Skoda
Volkswagen - Rocznik
- 01/13 -
01/20 -
03/20 -
04/12 -
04/12 - 10/20
04/13 -
07/19 -
08/12 -
08/13 -
08/20 -
09/12 -
11/12 -
11/19 - - Silnik
- 1.0 TFSI
1.0 TSI
1.0 TSI e-TEC
1.0 eTSI
1.2 TFSI
1.2 TSI
1.4 GTE Plug-in Hybrid
1.4 TFSI
1.4 TFSI g-tron
1.4 TGI
1.4 TGI CNG
1.4 TSI
1.4 TSI MultiFuel
1.4 TSI RS iV
1.4 TSI eHybrid
1.5 TFSI
1.5 TGI CNG
1.5 TGi
1.5 TSI
1.5 TSI G-TEC
1.5 TSI e-TEC
1.5 eTSI
1.6
1.6 SRE
1.6 TDI
1.8 TFSI
1.8 TSI
2.0 Cupra
2.0 Cupra R
2.0 GTD
2.0 GTI
2.0 GTI Clubsport
2.0 TDI
2.0 TDI GTD
2.0 TDI RS
2.0 TFSI
2.0 TSI
2.0 TSI RS
30 TDI
30 TFSI
30 g-tron
35 TDI
35 TFSI
40 TFSI
40 TFSIe