Olej do skrzyń bez szper Millers CRX 75w140 NT+
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Olej do skrzyń bez szper Millers CRX 75w140 NT+

Wyczynowy olej przekładniowy fully synthetic NANODRIVE ester.

133,00 zł Brutto/szt.

108,13 zł Netto

Realizacja 2 dni
check Dostępne

Raty 0% od Payu

Zastosowanie:

Stworzony z myślą o wyczynowych skrzyniach biegów. Pasuje do skrzyń manualnych, zsynchronizowanuch, niezsynchronizowanych, sekwencyjnych, transferów,  transaxle,  oraz dyferencjałów z przekładniami hipoidalnymi, bez szper (LSD), które wymagają oleju API GL4 lub API GL5.

Przeznaczenie:

Przeznaczony do nowoczesnych układów przeniesienia napędu, gdzie wymagany jest olej w pełni syntetyczny,   zwłaszcza do skrzyń w mocnych samochodach wyścigowych oraz track day. Hewland, Xtrac, Glebe, ZF, Tran X, Elite,  Samsonas.

Czym jest NANODRIVE:

NANODRIVE to wielokrotnie nagradzana marka Millers Oils, która wykorzystuje technologię cząstek nano , wykorzystywana w najbardziej obciążonych aplikacjach, gdzie komponenty pracują na granicy swojej wytrzymałości.

Jak to działa:

W olejach przekładniowych, technologia NANODRIVE wykorzystuje zaawansowane cząstki nano, oraz formułę potrójnych estrów, w celu znacznej redukcji tarcia , ochrony przed zużyciem, oraz maksymalnej mocy,.

Cechy i korzyści:

    • w pełni syntetyczny olej, który chroni zębatki zarówno w niskiej temperaturze przy rozruchu, jak i w wysokiej temperaturze pracy

    • formuła potrójnych estrów działa synergistycznie w celu optymalnej wytrzymałości filmu olejowego oraz ochrony przed zużyciem zapewniającej długą żywotność komponentów

    • wykorzystuje technologię NANODRIVE drugiej generacji, co maksymalizuje moc i moment obrotowy

    • wyjątkowe właściwości w niskiej temperaturze dla łatwiejszych zmian biegów

    • szybkie rozprowadzanie się oleju podczas rozruchu chroni komponenty

    • formuła zapewniająca niskie tarcie oraz opór pomaga zredukować temperaturę pracy

Parametry:

API GL4, GL5

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,860

Lepkość kinematyczna przy 100 C:…24,6 cSt

Temperatura zapłonu:...>220 C

Technologia NANODRIVE
TAK