Olej silnikowy Millers EE PERFORMANCE 0W30
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Olej silnikowy Millers EE PERFORMANCE 0W30

Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA A5/B5 lub A1/B1 0w30. Rekomendowany głównie do samochodów Volvo, oraz szerokiej gamy silników europejskich i azjatyckich.

67,00 zł Brutto/szt.

54,47 zł Netto

Realizacja 2 dni
check Dostępne

Raty 0% od Payu

Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:

Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA A5/B5 lub A1/B1 0w30. Rekomendowany głównie do samochodów Volvo, oraz szerokiej gamy silników europejskich i azjatyckich.

Przeznaczenie:

ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, Volvo VCC 95200377, marki azjatyckie.

Cechy i korzyści:

  • wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
  • wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
  • olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
  • maksymalna wydajność i zminimalizowane zużycie paliwa osiągnięte dzięki niskiej lepkości oraz technologii niskiego tarcia NANODRIVE.
  • formulacja FULL SAPS w połączeniu z technologią NANODRIVE zapewnia wyjątkową ochronę silnika
  • przeznaczony do wielu azjatyckich / japońskich silników najnowszej generacji: benzynowych i hybrydowych

Parametry:

Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,844

Lepkość kinematyczna przy 100 C:…10,2 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C:…56 cSt

Indeks lepkości:…173

Temperatura krzepnięcia:… -48 C

Temperatura zapłonu:…220 C

TBN:…10 mg KOH / g

HTHS:…3,0 mPa s

Lepkość
0w30
Technologia NANODRIVE
TAK
Klasa ACEA
A5/B5