Olej Millers

Olej XF PREMIUM C3 VW 5w30 – nowość!

Od dziś dostępny* jest olej: XF PREMIUM C3 VW 5w30. To kolejny produkt ze zmodernizowanej linii XF PREMIUM wykorzystującej nową technologię DFT (Dynamic Fluid Technology).
Zastępuje on znany olej: XF LONGLIFE 5w30, który nie jest już dostępny. Kod produktu: 5862.

Olej posiada oficjalną aprobatę VW 504 00 / 507 00

XF PREMIUM C3 VW 5w30
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.

Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C3 o lepkości 5w30. Oficjalna aprobata OEM. Opracowany dla Volkswagen Audi Group (VAG), w tym także: Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche. Do użytku także w wybranych modelach BMW oraz Mercedes.

Charakterystyka:
ACEA C3, API  SN, BMW Longlife-04,  MB 229.51,  Porsche C30,  VW 504 00 / 507 00 (approved)

Przeznaczenie:
Chrysler MS 111-06, Fiat 9.55535-S3, MB 229.31, Porsche C30, VW 506 00 / 506 01, VW 503 00 / 503 01, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00, Audi, Bentley, Seat, Skoda, marki azjatyckie

Cechy i korzyści:

  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach.  To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe 
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
  • DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach  typu plug-in (PHEV).
  • olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika


Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,850
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…11,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…72 cSt
Indeks lepkości:…158
Temperatura krzepnięcia:… -48 C
Temperatura zapłonu:…219 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…3,5 mPa s


Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia, Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota

Zapraszamy na zakupy:
https://www.rpmotorsport.pl/oleje-silnikowe-syntetyczne/olej-silnikowy-xf-premium-c3-vw-5w30.html