Jaki olej do nowoczesnych silników Volvo, VW, Ford i inne
1. MILLERS OILS XF LONGLIFE VOLVO 0w20 jest zgodny z normą ACEA C5. Rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji 0w20 VOLVO VCC-RBSO-2AE. XF LONGLIFE VOLVO 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin.
- zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
- oferuje wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz ekstremalnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.
zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM). - obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin
- specyfikacja ACEA C5 MID SAPS jest zbliżona do ACEA C3, ale ma niski wskaźnik HTHS (pomiędzy 2,6 a 2,9 mPas)
2. MILLERS OILS XF LONGLIFE VW 0w20 to kolejny olej ACEA C5. Jest rekomendowany do najnowszych silników benzynowych i Diesel wymagających oleju o specyfikacji 0w20 VW 508.00/509.00, VW TL 52577 oraz Porsche C20. XF LONGLIFE VW 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin Euro VI. XF LONGLIFE VW 0w20 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach. Olej charakteryzuje się niebieskim kolorem. Pozostałe cechy:
- znakomita płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C (temp. krzepnięcia -45 C), co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
- obniżona lotność oleju Noack (wpływ na zużycie oleju) zgodna z normą grupy VAG oferuje wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz ekstremalnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.
- zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM).
- obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin
- specyfikacja longlife VW 508.00/509.00 o niskim wskaźniku HTHS (pomiędzy 2,6 a 2,9 mPas)
3. MILLERS OILS XF LONGLIFE 12 FE 0w30 został opracowany przede wszystkim z myślą o silnikach BMW wymagających oleju z normą BMW LONGLIFE 12 FE. Jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin.
- zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
- zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM)
- obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin
4. MILLERS OILS XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji BMW Longlife 14 FE+ lub Jaguar Land Rover STJLR 51.5122. Zgodny z najnowszą normą ACEA C5. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach. To w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie olej silnikowy typu MID SAPS przeznaczony do najnowszych silników. Opracowany tak, by spełnić oraz zapewnić najwyższą wydajność zgodną z normą producenta (OEM). Jest to możliwe dzięki ulepszonym właściwościom utrzymującym silnik w czystości, trwałości oleju, zredukowanym tarciu, wyższym właściwościom przeciwzużyciowym, a także niższym zużyciu paliwa. Cechy charakterystyczne:
- znakomita płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
- wyjątkowa stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz ekstremalnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.
- zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju, zgodnie z zaleceniami producenta (OEM).
- obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin
5. MILLERS OILS XF LONGLIFE FORD 0w30 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel wymagających oleju 0w30 z normą Ford M2C950-A oraz Jaguar Land Rover STJLR 03.5007. XF LONGLIFE FORD 0w30 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin. XF LONGLIFE FORD 0w30 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach.
- zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
- spełnia wymagania Ford / Jaguar Land Rover oferując wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz trudnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika
- zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM)
- obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin